Jak je to s platbou za registraci na závod v roce 2021? 

  • V této těžké době jsem se rozhodli pro vstřícný krok a nechceme vás nutit, abyste platili za závod, dokud nebudete vědět, že se zúčastníte. Registrovat se tedy můžete kdykoli, ale úhradu startovného můžete odložit až do 20. 8. 2021 do 12:00. Proč? Protože vás chceme motivovat k pohybu, ale víme, že doba je složitá a mnoho lidí váhá. U nás se registrovat můžete, nepřijdete o výhody včasné registrace a zároveň získáte odhodlání na závod trénovat. Líbí?  

Jak darovat startovné na Škoda FIT půlmaraton 2021?

  • Pokud chcete darovat startovné na Škoda FIT půlmaraton 2020, je třeba objednat voucher u pořadatele. Na stránkách https://eventreg.cz/cz/darkovy-poukaz.html zadáte svůj e-mail, vyberete si odpovídající částku, vzhled poukazu z roletky a druh platby. Pak jen uhradíte zvolenou výši v korunách a na e-mail vám přijde dárkový poukaz. Snadné, že?

 

Kde se dají sehnat Absolventské vizitky?

  • Absolventské vizitky (určené k vlepení do turistického diáře) jsou dostupné přímo v den konání závodu ve stánku AK Škoda.

 

Kde jsou ztráty a nálezy?

  • Pokud se vám stalo, že jste něco ztratili, tak během dne závodu kontaktujte přímo někoho z organizátorů, např. v prostoru registrací. Pokud jste ztrátu zaznamenali až po závodě, prosím, kontaktujte pořadatele na e-mailu: dotazy@eventmedia.cz s podrobným popisem postrádaného předmětu.

 

Jak změnit člena štafety/Jeden ze členů onemocněl, jak jej nahradit?

  • Bohužel nelze změnit již vytvořenou štafetu. Musíte si založit novou štafetu. Stačí se přihlásit na váš profil, kliknout na „přidat kolegu/dítě“ a vytvořit si tvz. podprofil a na něm vytvořit novou registraci s novými členy. Následně napište na dotazy@eventmedia.cz s požadavkem na převod startovného, uveďte svůj e-mail a podrobnosti k závodníkům, kteří skutečně poběží. Tuto změnu je možné provést nejpozději 10 dní před závodem.

 

Kdo může vyzvednout startovní balíček ze štafety?

  • Čísla a balíčky pro celou štafetu vyzvedává 1. člen štafety, který vytvořil registraci.

 

Kolik medailí dostane štafeta?

  • Člen štafety, který dobíhá do cíle na náměstí Republiky, dostane od organizátorů medaile pro celou štafetu, tedy 2, nebo 4.

 

Musíme dodržet pořadí úseků k pořadím registrace?

  • Po vyzvednutí je jen na vás, kdo poběží který úsek. Důležité je, abyste dodrželi, že závodníci vyběhnou ze stanovišť označených na svém startovním čísle. Například, startovní číslo D4068 začíná na stanovišti označené D.

 

Lze převést startovné?

  • Online lze přepsat startovné nejpozději 10 dní před samotným závodem. Náhradník/ce se musí v prvé řadě zaregistrovat do systému přes webové stránky daného závodu. Po dokončení registrace náhradníka/ce, prosím, zašlete vaše a náhradníka/ce emailové adresy užité při registraci na dotazy@eventmedia.cz.
  • Na místě lze převést startovné za poplatek. Je potřeba vyzvednout si na místě původní registraci s číslem (buď osobně, nebo poskytnout plnou moc). Náhradník si pak musí vyplnit přihlášku. S přihláškou a původním startovním číslem dojde k pultu/stánku „nové registrace“. Zde uhradí 50Kč poplatek za převod na místě. Toto vše je potřeba zajistit s dostatečným časovým předstihem před startem v čase registrací na daný závod (viz propozice závodu).

 

Lze se registrovat na místě?

  • Registrace na místě jsou možné, ale jen v případě, že kapacita jednotlivých závodů není vyprodaná. Cena je pak platná dle ceníku závodu. Pokud se rozhodnete registrovat přímo v den závodu, prosíme, přijďte s dostatečným časovým předstihem.

 

Mohu vyzvednout startovní balíček za jiného/ou běžce/kyni?

  • Vyzvednout startovní balíček pro jiného běžce lze v Techmanii nebo přímo v den závodu. Je nutné předložit plnou moc od závodníka/ice.

 

Nejsem na startovní listině, co mám dělat?

  • V případě, že nejste na startovní listině, prosím, kontaktujte nás na e-mailu: dotazy@eventmedia.cz

 

Uhradil jsem, ale nejsem na startovní listině, co mám dělat?

  • Některé platby banka náhodně vybere a prověřuje jejich původ. Proto se některé platby opozdí. Napište e-mail na dotazy@eventmedia.cz s žádostí o prověření stavu platby. Spolu s emailem pošlete potvrzení o zaplacení od vaší banky (nejlépe v PDF, banka posílá na vyžádání nebo lze stáhnout v internetovém bankovnictví), abychom mohli platbu prověřit.

 

Mohu voucher/slevu uplatnit při registraci na místě?

  • Ne, veškeré slevy a dárkové poukazy jsou k využití pouze při on-line registraci. Na každém slevovém kupónu, poukazu a dárkovém startovném je vyznačená platnost, do kdy jej lze využít a upozornění o platnosti pouze při on-line registraci.

 

Lze vrátit registrační poplatek?

  • Bohužel, startovné se vrací pouze, pokud by se závod nekonal z důvodu živelné pohromy, epidemie, ohrožení závodníků, vyšší moci apod. Startovné lze převést na jiného závodníka. Viz bod Lze převést startovné?

 

Kde najdu program akce?

  • Na webových stránkách https://skodafit.cz/pulmaraton/doprovodny-program/ a na vývěsné informační tabuli v den závodu.

 

Jak objednat trička?

  • Při registraci vám systém nabídne možnost objednat si oficiální tričko do oficiálního termínu (myšleno zaplaceno do oficiálního termínu). Pokud jste již zaregistrovaní, ale nemáte uhrazeno, stačí zrušit svou registraci na svém profilu a udělat novou registraci s tričkem. Pokud jste již platbu odeslali, pokračujte viz otázka Mohu dodatečně objednat tričko?

 

 Mohu dodatečně objednat tričko?

  • Pokud již jste zaregistrovaní, máte uhrazeno a chtěli byste si objednat tričko, můžete tak učinit do termínu, který je uveden na a je ještě před oficiálním termínem možnosti objednání trička, pak pošlete doplatek v hodnotě trička na stejné platební údaje (číslo účtu, variabilní symbol) a do poznámky pro příjemce dopište: „příjmení, doplatek za třičko ŠF „velikost““. Po odeslání napište na dotazy@eventmedia.cz s žádostí o doobjednání trička ŠF „velikost“ a zároveň pošlete potvrzení o zaplacení od vaší banky, abychom mohli platbu dohledat a přiřadit k vaší registraci.

 

Běží nás skupina a hradí za nás zaměstnavatel/klub, můžeme zaplatit na fakturu?

  • Ano, lze vystavit a uhradit fakturou. S žádostí o vystavení faktury pište na dotazy@eventmedia.cz. Součástí emailu by měly být fakturační údaje a vypsané registrace k uhrazení (stačí emailové adresy profilů, které chcete uhradit fakturou). Jakmile bude faktura uhrazena, potvrdí naši pracovníci vaše registrace jako uhrazené.

 

Kdy a kde probíhají tréninky?

 

Při platbě kartou nastala chyba a spadla stránka, jak dále postupovat?

  • Než budete se pokoušet o platbu znovu, prosím, zkontrolujte si svůj účet, zda platba nebyla provedena nebo je blokována. Pokud je blokována vyčkejte 24h a případně kontaktujte svoji banku. Pokud se platba neprojeví, můžete platbu zopakovat.

 

Při platbě kartou nastaly potíže a omylem jsem zaplatil/a dvakrát, co s tím?

  • Pokud jste omylem zaplatili dvakrát, stačí napsat žádost o vrácení jedné částky na dotazy@eventmedia.cz a spolu s žádostí pošlete prosím potvrzení o provedení obou plateb od vaší banky. Dále uveďte, na jaký účet si přejete vrátit přeplatek. Potvrzený přeplatek vám pošleme zpět na účet nebo jej můžete převést na jiného závodníka/ci.

 

Nejde se mi zaregistrovat na závod, co mám dělat?

  • ve většině případů se jedná o následující příčiny, pokud ne, napište na dotazy@eventmedia.cz
  • 1) v době vaší registrace probíhala údržba webmasterem – stačí se nyní zkusit přihlásit znovu
  • 2) nastavení vašeho zařízení či prohlížeče zakazuje správně zobrazovat stránku – zkuste jiné zařízení nebo prohlížeč
  • 3) omylem jste nevyplnil/a všechny údaje vstupního dotazníku potřebné ke stanovení kategorie (zejména věk a pohlaví) – stačí registraci znovu provést a vyplnit všechny údaje.

 

Je potřeba se znovu registrovat, když jsem běžel v roce 2018 a 2019?

  • Ano, kvůli aktualizaci obchodních podmínek a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“). Pokud jste běželi v roce 2019, nová registrace není třeba a konto je v platnosti

 

Kdy a kde budou dostupné fotky ze závodu?

 

Lze si na náměstí uložit věci?

  • Na místě je dostupná úschovna pro menší batůžek, nebo tašku.

 

Je někde k vidění trasa závodu?

 

Je možné vyzvednout startovní čísla pro dětské a rodinné běhy v Techmanii den před závodem?

  • Ano, startovní čísla pro všechny běhy budou vydávány v Techmanii den před závodem. Budou vydávány v řadách, dělených dle typu závodu.

 

Jak zaplatím kódem z voucheru

  • Na konci procesu registrace k závodu se objeví okno REKAPITULACE. V něm je tlačítko „aplikovat slevový kód/voucher“ a vedle něj kolonka na vyplnění. Zde vložíte kód z voucheru a potvrdíte stisknutím tlačítka „aplikovat slevový kód/voucher“. Sleva se načte automaticky. Pokud systém hlásí „Neplatný slevový kód nebo kód voucheru“, zkuste zadat kód znovu. Tentokrát dbejte na správnost užití znaků (např. malé L/ velké i, nula / velké o apod.) Pokud i přesto nelze kód zadat, napište na dotazy@eventmedia.cz

 

Share This